Medelhavsvärme

De senaste dagarna har det varit tropisk hetta här! Man kan inte tro att det bara är maj eller att jag är i England. Det känns verkligen som utlandsklimat. I lördags var jag på zoo med Julia, Jess och Harry + deras kompisar Sophie & Tom och deras mamma. Himlen var helt blå och det var helt vindstilla. Visst var det härligt med lite sommarvärme, men jag kände mig som en grillad kotlett! Det var i alla fall en trevlig dag som sedan avslutades med en Barbeque hemma i trädgården. Det var väldans gott!

Picknick på zoo

Älskar giraffer

Jess & Sophie

Harry, Jess, Sophie

Georgie har precis lärt sig cykla... :P

Grillning (Harry har åkt till en kompis)

Solen tog bra...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad härligt Här är det 13 grader inte någon tropisk hetta precis men till helgen som kommer ska det bli 20 grader eller mer sen hoppas jag det håller i sig så vi blir så bruna eller (röda )som du .Var försiktig så du inte bränner dig för hårtVi ses snart håppas att det blir fint väder så du kan njuta när du är ute och jobbar på energi och miljö

Nu måste tien gå fort.Längter



Kram mormor

2010-05-24 @ 23:05:23
Postat av: Anonym

Aj.. det ser ont ut. Du får smörja in dig ordentligt nästa gång du går ut i solen.

Var rädd om dig min älkling!

mamma

2010-05-25 @ 07:24:42
Postat av: Mirjam

ååå jaa har var det fortfarande 25 grader varmt klockan 22h igår!!! :O jag är också röd, men inte som en bränd kotlett.. mer som en lysande rubin :) hahaha och så var jag på min lilla axelväska så jag har ett astöntigt streck över bröstet.. haah!

SNART ÄR VI HEMMAAAAAAAAAAAAA!!!!!! :)

Puss&Kram

2010-05-25 @ 11:13:08
Postat av: Sara

härligt brun. Mirjam har tydligen blivit brun, men jag bor i Kalmar och här regnar det tydligen 24/7. Gaaaah, bli så avundsjuk!

2010-05-29 @ 14:42:34
URL: http://saragardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0