Vackra våren

6 maj, det är många som fyller idag. Mormor, Yohanna, Frida från Nv3a...okej det kanske inte var så många. Men ändå 3 stycken på samma dag! Grattis till er :D

Dagen började med regn och rusk men på eftermiddagen blev det riktigt skapligt. Jag tog en promenad i det riktigt skapliga vädret och det var så grönt och fint i parken!
Se själva:



Nu blev det hela 3 inlägg idag. Ser man på! Jag känner mig inte så pigg och allert så det har inte varit mycket på schemat. Och denna blogg börjar snart sjunga på sista versen. Som ni ser i nedräkningen uppe till höger så är det bara 34 dagar kvar innan jag åker hem! Sen är det över med bloggandet för min del. Men inte riktigt än så jag hoppas att ni hänger med mig nu de sista 34 dagarna! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack Jag har spelat skivorna jag fick av dig idag så du har varit med hela dagen.Mycke folk har jag haft här så mysigt Jag bjöd på soppa och ostsmörgås sedan kaffe och tårta Alla kom ju från jobbet så det passade bra,Det har varit så mysigt och många paket fick jag som vandligt.Mimmi kom och överraskade mig Hon bara stod där utanför med Alice på armen jag reagerade inte först för jag tyckte det var Lina för Mimmi ringde och dom kunde inte komma, det är ju inte så konstigt för det är ju några mil att åka en varagkväll Ja ja man blir överraskad lite d å då så är det här i livet kram mormor

2010-05-07 @ 09:28:48
Postat av: Anonym

Vilka vackra bilder, speciellt den undre gillar jag.

Snart...!

Puss och kram// mamma

2010-05-10 @ 12:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0