Gå på zoo

Tack ska ni ha för frågorna och förslagen! Jag jobbar på en liten summeringe av min vistelse så snart dyker den upp på bloggen! :)

Idag ska vi alldeles strax åka till ett zoo, jag Julia, Jess och Harry + 2 kompisar och deras mamma. Det är jättefint väder ute, verkligen sommarvärme! Jag satt ute och solade igår eftermiddag, helt underbart skönt! Just nu ser det ut att bli lika fint idag så det hoppas vi på. Ikväll blir det Barbeque! :D

Hoppas ni får en trevlig helg! Nu ska jag dra och hälsa på mina släktingar...höhö.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha, när jag skulle kommentera ett av dina inlägg skulle jag skriva ett, ord, du vet som man gör när datorn vill dubbelkoll att du är en människa(tror iallafall att det är det den gör. Jag fick iallafall skriva orden "seasonal but". Haha, är det bara jag som tycker att det är grymt roooligt ;) Haha, jag tänker typ bara på min träning inför sommaren :P

2010-05-29 @ 14:44:55
URL: http://saragardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0