Ett sista äventyr

Snart kommer en utvärdering av dessa 9 månader, det tar ett tag att plocka ihop den bara. Men den som väntar på nåt gott...

På lördag åker familjen till Frankrike så jag är helt ensam fram till torsdag. Istället för att sitta här och rulla tummarna ska jag åka till Lowestoft. Jag ska hälsa på en dam som mamma känner. Under hela min uppväxt har hon skickat julklappar till mig och Phillip och vi skickade brev till henne när vi var yngre. Så det känns som att vi känner varandra fast ändå inte. Det ska i alla fall bli väldigt roligt. Jag får dessutom se en ny del av England. Det blir förmodligen mitt sista äventyr här i Nottingham, sen kommer jag hem! Nu är det 13 dagar kvar!

Mormor: Nej, min hatt är putsväck! Må den vila i frid och hoppas att puckokillen får löss eller nåt..! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA ha ha hoppas han tappar håret åxå om han hade något.För det är inte så bra att gå med huvudbonad alltid.Fast det var ju rätt så kul att hatten var sååå atraktiv den måste ha varit super inne.Men är det inte värre saker så får det väl gå an.Ja nu börjar tiden rinna ut,Och du jag tykte du var jätteduktig att prata när vi var där hur skulle jag ha klarat mig när folk pratade med mig om inte du varit till min hjälp Det vet i fa... tusan menar jag

Vi ses snart puss o kram din mormor

2010-05-29 @ 17:15:41
Postat av: Martina

Hej Snuttan, jag ska hälsa från Snutten! =)

Jag vill åka som Au pair i ett år från och med i höst och fick därför tips om din blogg! Jag undrar om du åkte via någon förmedling och i sådana fall vilken?



Du har en jätte bra blogg!

Hälsningar Martina Wahlström (känner Patrick, Kristin och Petter!)

2010-05-29 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0