6 veckor...

...till studenten? Ja det med, men viktigast av allt: Det är 6 veckor kvar tills jag åker hem!! Lallalallalalallalallaaaaaa! Och jag tror att det är dags, innan mamma tappar greppet helt... Hon tror att jag har varit borta i 2år och 8 månader! Hahahaha!

Det är som sagt blandade känslor. Kommer bli lite sorgligt att lämna famlijen, jag har blivit som en liten del av familjen nu. Och lille Harry som tyckte att jag kan plugga på Nottinghams universitet, eller strunta i studierna helt och bara fortsätta som au pair. Julia berättade häromdan att han hade varit jätteledsen och sagt: "Michelle måste åka snart!" Lillen då.. Men jag har sagt att de får komma och hälsa på i Sverige!

Om vi nu bortser från den sorgliga biten ser jag så mycket fram emot att träffa alla igen! Ni vet, komma tillbaka till mitt "gamla liv" som jag svamlade om förut.
6 veckor, sen smäller det! Så njut av lugnet medan ni kan säger jag bara! Hahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0