Vad är klockan?

Vad är klockan hos er just nu? Ja inte lika mycket som igår vid den här tiden i alla fall! :D Haha. Nu har vi kommit till den dagen då klockorna ska skruvas fram och vi förlorar en hel timme. Det är lite knepigt att komma ihåg när man ska skruva fram eller tillbaka klockan, oroa er inte här kommer en minnesregel: På sommaren tar man FRAM utemöblerna och på vintern ställer man TILLBAKA dem in i förrådet. Observera att jag inte kommit på det själv.

På torsdag åker jag till Frankrike till Mirjam! :D Jag åker den 1:a april och åker hem den 7:e. Det ska bli väldans kul! Och vad berest jag har blivit under min tid i Nottingham. Hahaha. Nu är jag världsvan! 
Ses snart Mirjam!! :D

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen. Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: elin

haha, ja, går tåget förbi så kan man ju alltid ta en taxi dit man ska ;) hihii

vi måste också passa in en helg :D

<3

2010-03-28 @ 13:07:47
Postat av: Mirjam

JIPPIEEEEE!!!! hahha 1 april michelle... se upp, då kan vad som helst hända :D det ska bli SÅ kul :)

nu vet jag vart man kan hyra cyklar också.. och de anordnar cykelutflykter också :) fast jag vet inte vart eller när eller hur eller pris.. jappjapp!



nu har jag ställt om min lilla klocka.. men jag glömde göra det igår kväll så att jag missade bussen med kören som skulle åka till Orléans och repa.. 4 gången i rad som jag ej är med.. känns bra!!! :S



vi bokstavligen SES och HÖRES inom en snar framtid! :) ihihihihiihihiiiiiiiiiiiiiiiii <3

2010-03-28 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0