Alla sätt är bra utom de dåliga

Idag åkte jag in till stan och simmade. Mitt gymkort gäller i ett antal simhallar men de flesta ligger långt bort. Häromdan upptäckte jag dock att Victoria Leisure Centre ligger väldigt nära shopping centret så jag kan lätt ta mig dit. Men självklart ska de stänga ner det om en månad, fick jag höra från Graham imorse!! Jag åkte dit idag i alla fall. Jäklar vad jag simmade! 40 längder. Får passa på medan jag kan...

När jag kom hem igen var jag hungrig och ville slänga ihop lite lunch så fort som möjligt. Just när jag klivit innanför dörren kände jag hur det började rinna ur näsan. Jäklanedransförbannade NÄSBLOD!! Det började förra tisdagen och så har det blött (blödit..?) nästan varje dag sedan dess. Så lite mer än en vecka. Det börjar bli väldans irriterande nu! Jag orkar inte sitta med ansiktet i vädret hela tiden, jag har faktiskt bättre saker för mig. Idag blev jag så trött på det så jag tejpade fast papper under näsan och så hade jag händerna fria att hacka lök och champinjoner. Det blev en wok på champinjoner, lök och lax till lunch. Gud så gott det blev!

Har du också problem med näsblod?
Allt du behöver: Hushållspapper/toapapper och frystejp

Okej, det var inte jätte smidigt men vafasen, efter en vecka får det var nog! Ingen tid får gå till spillo.

Imorgon kväll åker jag till London! Jag ska hälsa på hos Julia och Therese som bor och jobbar där. På lördag ska jag även träffa Robert och Mattias som även de är i London denna helg! Robert fyller 18 och jag är jätte glad att jag får fira honom lite jag med :D
En rolig helg att se fram emot, det gillar vi! Tummen upp

Hoppas ni får en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah, du ser halvt galen ut :P När du kommer hem till Sverige nästa gång borde vi ses för övrigt :)

2010-03-11 @ 21:48:00
URL: http://saragardell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, du är helt galen... men har du inget lökhackar-cyklop på dig?

Ha det riktigt bra och mysigt i London!

Puss&kram// mamma

2010-03-12 @ 07:55:56
Postat av: maud jansson

Gud så söt du är! Skall du ta patent på din uppfinning? Vi ses om drygt 1 månad! Hoppas att du inte behöver använda din nya uppfinning då. Kram från mormor o mig

2010-03-14 @ 21:53:39
Postat av: Mirjam

VAD ÄCKLIGT!! jag kan just tänka mig hur blodet samlas under näsan och torkar ihop till små slemmiga klumpar.. MEDAN DU LAGAR MAT! FY!!

haha vetu förresten, på fredagen den 2 april så är vi bjudna till en fest hos några kompisar till Jill pojkvän PJ!! :D:D:D SKOJIGT!!!! iiihihihii!!

PUSS OCH KRAM!

2010-03-15 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0