Snuttipluttisar!!


Jag har SiggeTindraAbstinens! Det blir nästan värre när jag tar fram bilder och tittar på. Konstiga högfrekventa ljud smyger sig ut och jag måste hoppa lite. Jag gör det ogärna när familjen är hemma...
Jag är normal, jag är normal, jag är normal, jag är normal, jag är normal... Äh! Vem försöker jag lura? :P

Hur som helst, normal eller inte, jag längtar ihjäl mig efter mina älsklingspluttisnuttis-katter!! Det är verkligen det värsta med att vara här i England. Familj och vänner kan man ändå prata med via msn, facebook, skype, brev osv. osv. Men katterna, de små gulliga pluttiga gosiga otekniska katterna känns så långt borta. De vet inte ens vart jag är. De kanske har glömt mig! Gaaaaaah! Snart, snart är jag hemma igen!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag kan skicka några blöta nos hälsningar till dig jag kommer ju därifrån alldeles nu Dom längtade åxå efter dig undrade hur länge det dröjer innan du kommer hem.Jag sa att et inte är så långt kvar det säger bara swiss så är det sommar igen fast jag ska se mig omkring hos dig först snart snart



kramiz

2010-03-20 @ 17:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0