London 3:e gången gillt

Nu är jag här igen. Allt är som vanligt, jag sitter vid min dator som står och gungar på det rangliga skrivbordet och tänker tillbaka på den mysiga helgen i London. Denna gång åkte jag för att hälsa på hos Therese och Julia och för att träffa Robert och Mattias. Jag hade det så bra hela helgen, kändes så skönt att komma bort från vardagen. Jag behöver omväxling!

En mer detaljerad beskrivning kommer senare. Nu ska jag sova!

Natti natti :)

Förresten! Idag var det soligt och VARMT t.o.m. WAAAAAAA :D Solen värmde verkligen när jag gick till gymmet i förmiddags. Härligt härligt!


Kommentarer
Postat av: mormor

Va bra Michell att din helg blev bra när du fick träffa både kompisar och kusiner.Jag är nog lite orolig för dig med det där att du blöder näsblod så ofta et är inte bra.Du måste nog undersöka detta.Om inte förr så när du kommer hem eller när jag kommer till ig i april. Var rädd om dig min lilla docka,u är guld värd vet du ju Kramar till dig

2010-03-17 @ 14:47:30
Postat av: Anonym

Jaha det här var treje gången gilt Men det har ju inte kommit något nytt Jag väntar med spänning på nästa inlägg är jag för ivrig kanske fast jag tycker jag har väntat lite iallafall.kram mormor

2010-03-20 @ 08:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0