Fotokurs

I tisdags började min 5veckors digitalfotokurs! Det var väldigt kul och verkar vara en bra kurs. Nu kanske jag vet vad jag gör i fortsättningen... Hittils har jag bara tryckt och skruvat lite på måfå utan att veta vad de olika inställningarna gör! Denna vecka gick vi igenom vitbalans...

Igår gjorde jag köttbullar och alla barnen tyckte om dem!! Kors i taket! Det kändes bra att äntligen lyckas med någonting!

Mina tågbiljetter till Frankrike kom så glatt häromdan! Nu är det inte långt kvar!

Denna dag består av en låååång väntan!! I vanliga fall skulle jag ha gått på pilatesen idag men nu måste jag sitta och vänta på ett paket som kommer någon gång mellan 09:00 och 13:00!! Kul....NOOOOOOOT! Inget får komma mellan mig och min träning! Dessutom skiner solen idag! Fy fasiken alltså!

Grattis morbror Conny som fyller år idag!

Vad har ni för er idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas för din skulle att paketet kom strax efter nio. Själv sitter jag på jobbet och längtar ut i skidspåret. Hoppas solen får vara framme även i helgen.

Puss och kram min ängel!

//mamma

2010-03-04 @ 11:08:26
Postat av: Mirjam

heeeeeeeej snuttan-kluttan!!!!!! Hahahahahah!!!

JAG HAR SÅDAN ENERGI JUST NUUU... DEN MÅSTE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!! oj jag råka hålla ner shift-knappen... OJ! :)

igår tittade jag på high school musical 3.. aaaah :D

hahaa ses om tre och en halv vecka!!! :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D IIIIHIHIHHIHHIHIHHIIHIHIHIHIH! BÖRP :)



puss,kram,slisk,slask daggmask:)

2010-03-08 @ 10:34:11
Postat av: Anonym

hahah, visst äre min spegel i mitt rum du har som header? xD hahah såg det nu :D <3

2010-03-08 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0