Längtar efter våren

Det är så skönt ute nu när all snö har smält. Gatorna är torra, temperaturen är behaglig och fåglarna kvittrar. Jag blev på så gott humör när jag gick till skolan för att hämta Harry. Nu väntar jag bara på våren och värmen. Jag vill kunna gå ut i lättare kläder, ta en promenad runt sjön i parken, fotografera fåglarna och blommorna. Ah! Tills dess får jag nöja mig med fågelkvittret, den milda luften och torra gatan (hoppas att regnet håller sig borta).

Ni får väl dras med all snö där hemma i Sverige ett tag till antar jag... Men snart så!

Det var bara det jag ville säga.
Ha en fortsatt bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin bakgrunden är. Men jag gillade som det var förut, då jag kunde se dina ögon och Tindra i bakgrunden.



Puss//mamma

2010-01-28 @ 16:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0