Leka leka

Just nu härjar en förkylning i huset! Både Julia, Harry och jag är lite småhängiga. Så idag har jag inte gjort många knop, på förmiddagen vill säga. På eftermiddagen/kvällen har det varit fullrulle. När jag hämtat Harry från skolan hann vi inte vara inne många minuter innan han frågade om jag kunde spela Wii med honom. Jag börjar bli en fena på Super Mario vid det här laget! Jag måste erkänna att det är kul, men i MÅTTLIGA mängder.

Sedan fixade jag kvällsmaten, som idag var chicken nuggets med ris. Det var väldigt trevlig stämning runt matbordet idag. Barnen var glada och åt all sin mat. Phiu! Det är så skönt när de är på det humöret alla tre samtidigt.

Just när jag röjt klart i köket och sjunkit ner i soffan för att skriva lite i dagboken kom Harry och attackerade mig! Jag var en häst eller nåt så det var bara att ställa sig upp med honom fastklamrad på ryggen och gallopera runt i huset! Den leken övergick sedan till kurragömma i ett mörkt rum. Men han var aldrig riktigt nöjd med mörkheten i rummen så vi fick byta flera gånger (utan framgång...). Tillslut nöjde han sig med gästrummet. Julia kom och frågade vad vi höll på med och så var hon också med och lekte en stund :D Hahaha!

Nej nu är jag så trött att jag måste koncentrera mig riktigt ordentligt på att stava. Jag tror att jag har lite sömnbrist. Nu säger jag därför god natt och går och lägger mig. Vilken strålande idé!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe visst är mario galaxy kul :D det du spelar antar jag? jag blev beroene av det när jag var i england :P

hehe kurragömma e kul :P men i lagom mängder ;)

2010-01-31 @ 15:07:39
URL: http://verodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0