Vänner

Man kan aldrig få för många vänner. De är det bästa vi har. Bästa vänner, avlägsna vänner, nära vänner, alldagliga vänner, gamla vänner, nyfunna vänner, barndomsvänner och TV-serien vänner (FRIENDS)...! Det här är inget sentimentalt och djupt inlägg om vänner, kärlek och gemenskap. Det är ett platt materiellt inlägg om min lycka över att ha hittat en samlingsbox med alla 10 säsonger av FRIENDS. Jag hittade den på hmv för £40 (ca.400-500 kr). Till en början tvekade jag, fast jag ville ha den. Sen köpte jag den och tvekade lite till. Men nu har jag öppnat och börjat med första säsongen!

Men på tal om vänner så har jag faktiskt en nyfunnen vän här i Nottingham. Jag och Viktoria, som jag fikade med för ett tag sen, har haft ganska mycket kontakt. Hon är väldigt trevlig och jag trivs i hennes sällskap
I torsgads var vi på bio och såg Valentine's day. Den var bra!

Nu ska jag dra ett täcke över mig och fortsätta titta på FRIENDS!


Kommentarer
Postat av: viktoria

haha, tur att du trivs i mitt sallskap. annars hade det kanske blivit lite jobbigt ^^

2010-02-23 @ 08:45:36
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: viktoria

sv: haha, ja :P



gor den? tycker den ser ihop tryckt ut ^^

2010-02-23 @ 11:44:54
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Veronica

lätt värt pengarna :O skulle kosta dubbelt i sverige ju :O

vad roligt att du äntligen hittat en liten kompis :D jätte glad för din skull ^^

2010-02-28 @ 23:37:07
URL: http://verodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0