Sena nätter med Mirjam

Just nu är klockan 01:10 här i Nottingham. Jag sitter på min säng med datorn framför mig och pratar med Mirjam! Vi har skype igång samtidigt som vi chattar på msn. Vid denna tidpunkt har vi pratat i 2 timmar och 43 minuter :D Jess fyller 12år idag så hon har en massa kompisar här (8st)på en "sleep over", därför kan jag passa på att  skypa med Mirjam.
   
Ja Mirjam vilka minnen! *Sniff sniff* "Det luktar tant här"
"Här har Tindra kräkts! Här. HÄR! MJAAAAOOO! Så låter Sigge när han ska kräkas"

Vad roligt man kan ha utan att göra något speciellt. Nu när vi avslutat samtalet (efter 2 timmar 57 minuter och 14 sekunder) för att Mirjam ville sova, har vi nog inte fått ett enda vettigt ord sagt! Men roligt hade vi :D Nu ska jag också försöka sova. Problemet är att tjejerna är i lekrummet som är precis under mitt rum... Men just nu är jag så trött att jag förmodligen däckar om en liten stund. Så löste det sig.

01:54 läggdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0