På besök i Crowland

Nu är det dags för en liten uppdate igen. Jag ligger lite efter här.

Förra helgen åkte jag till Elin för att fira hennes 20-års dag! Vi hade det riktigt kul, när jag väl var framme vill säga...! För att göra en lååång historia kort; mitt tåg var en aning försenat så det kom vid 19:45, jag åkte FÖRBI Peterborough och hamnade i något jäkla Ely, fick vänta där i en timme och ta tåget tillbaka till Peterborough! Så jag var hos Elin i Crowland runt 22:30 efter en lång tågresa och en ganska dyr taxifärd. Hahaha inget gick särskillt bra den kvällen. Det första som hände när jag klev in i Elins rum var att en galge gick sönder då jag skulle hänga upp min jacka! Men sen gick det bättre, tackochlov.
 
På lördagen tog vi bussen in till Peterborough för att shoppa och fotografera lite. Vi missade nästan bussen hem... Eftersom Elin fyllde 20år på måndagen (15 feb) så bestämde vi oss för att fira på lördagen med en utekväll i Peterborough. Vi hade planerat att köpa hem lite kinamat som vi skulle äta till melodifestivalen och sen göra oss i ordning i lugn och ro. Jag tror att vi ringde till kinaresturangen 28 tusen gånger utan att få svar. Det visade sig sen att de hade haft stängt hela dagen!! Då blev det curry-hämtmat istället. Den ena rätten var så fruktansvärt stark att det inte ens var gott. Det värkte i bröstet när man åt. Hursomhelst. Vi slängde i oss maten och sen var det smink-maraton! Elin skulle sminka mig och det var ett riktigt race. Men vi fixade det och hann med sista bussen in till Peterborough. Väl ute hade vi det riktigt kul! Vi var på ett ställe som heter Edwards. Vilka dance moves hörru Elin! :D Vi tog även varsin drink. För Elin blev det en Cosmopolitan ocj jag tog en Sex on the beach, som var riktigt god måste jag säga.
Vi var hemma runt 03:30 tror jag.. En lyckad kväll blev det!
   
Justja, när vi var inne i stan var jag tvungen att köpa nya strupmbyxor. Tror ni inte att jag lyckas köpa GRAVID-STRUMPBYXOR?! Märkte det när jag var redo att ta på mig dem. Typiskt!

Som ni säkert förstår var vi ganska slöa på söndagen. Men vi tog en promenad till en abbey (typ en kyrka..) och fotograferade lite.
   
Senare på kvällen fick vi en plötslig lust att klä ut oss och dansa som tokar! Hahaha det var väldigt roligt :D
 
På måndagsmorgonen väckte jag Elin och gav henne min födelsedagspresent. Ett handmålat martiniglas som det stod Birthday Girl på. Och i glaset låg det salmiakbalkar!

Tack Elin för en rolig helg! :D


Kommentarer
Postat av: Elin

haha aw tack själv :D du måste få alla mina bilder också haha xD ganska många jaaa! ;D

Tack så grymt mycket för allt! var så otroligt glad att du var där hos mig :D

kramisen <3

ska vi inte ta en nappinappi? HAHAH

2010-02-21 @ 15:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0