Årets första vårtecken

I förmiddags när jag traskade hem från dagens body pump-pass tittade solen fram. Helt underbart! Men inte nog med det. Plötsligt fick jag se en klunga med snödroppar (blommor alltså). Årets första vårtecken!! WOHOO :D Jag har faktiskt bildbevis. Dock världens sämsta bildkvalité men ändå, ni ser att jag talar sanning i alla fall. Förutsatt att jag inte har tagit en bild från förra året eller kopierat från google eller nåt...men ni litar på mig eller hur?

Ja ni ser det där vita och gröna längst upp i bilden? Det är snödropparna!

I morgon ska jag in till stan och träffa Viktoria. Ska bli trevligt! Allt är förövrigt i sin vanliga ordning förutom att Graham är i Srilanka på jobb denna vecka. På onsdag ska Julia också iväg på jobb någonstans och hon blir kvar där över natten vilket betyder att jag är helt ensam med barnen ons kväll-tors morgon. Men det ska väl gå bra, de sover ju bara på natten så det är inte så mycket jag behöver göra annorlunda.

Nu är det dags för kvällsmat. Lasagne idag så nu blir väl Harry glad...! Hahaha

Sköt om er!
Kram


Kommentarer
Postat av: FLI

Här har vi inga snödroppar, här har vi bara snöhögar, överallt. Våren ser ut att vara långt borta.

2010-02-09 @ 22:17:15
Postat av: viktoria

En himla tur :)

2010-02-09 @ 23:43:45
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snuttan!

Visst tror vi dig, du är ärligheten själv (förutom när du luras med din bror).

Det kommer nog att ta ett tag innan vi får se (blomman) snödropp här. Annars så är det gått om snöflingor i luften även idag. Det är helt underbart!!! Synd att du missar den bästa vintern i mannaminne.

Jag älskar dig!

mamma

2010-02-10 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0