Elin i Nottingham

Nu är det väl dags för en uppdatering igen. Jag har inte riktigt haft tid (eller nåt...) till att blogga.
Direkt när jag kommit hem från Frankrike så kom Elin hit till Nottingham. Hon stannade över helgen vilket var väldigt trevligt! Vi fotade, åkte på äventyr och gjorde en...höhö...dokumentär. Vi fick många konstiga och fundersamma blickar av familjen under helgen. Bl.a. när vi gick ut ganska sent på lördagskvällen och satte oss på jättestudsmattan inlindade i varsin filt. Hela lördagen var jätte solig och varm och det var en fin vårkväll så varför inte?! Men det var tydligen extremt konstigt fick jag höra av Harry sen. Han sa; "Why did you go out last night to the trampoline? My mum thinks that you are a bit crazy". Jaha! Tack för den! De får skylla sig själva om de inte uppskattar sprudlande livsnjutar-människor! Haha!

Jag hade väldigt kul i alla fall! Hoppas att vi hinner med en helg i maj också! Eller hur du Elin :D

På söndagen hade vi en liten fotosession i Wollaton Park :)



Tack för en härlig helg Elin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0