Vad gör vi nu då?

Ja vad gör vi nu? Idag är det måndag och på torsdag ska mormor och Maud ta FLYGET hit till England. Så var det tänkt i alla fall. Men som ni vet så är all flygtrafik inställd p.g.a. den lilla vulkanen...!! I nuläget har vissa flyg i Sverige startat men inga i England. De tror att de kan börja i kväll vid 19-tiden. Jag vågar dock inte hoppas på någonting eftersom det ändras hela tiden! Vi får bara hålla tummarna, vänta och se vad som händer. Jag hoppas att det hinner lösa sig tills jag ska hem i början på juni! Annars blir det båt eller tåg.. Hem kommer jag alltid på nåt sätt, så lätt blir ni inte av med mig!

Men men, nog om detta. Igår behövde vi inte upp i luften och irra... Det var soligt så vi tog en cykeltur i det vackra vårvädret istället (jag, Jess, Harry och föräldrarna). Georgie var inte hemma så jag fick låna hennes cykel. Förutom att cykeln var 3 storlekar för liten var det en skön cykeltur. 10 miles = 16km cyklade vi. Härligt! Idag däremot är det mulet och kallt. Men jag tar nog en promenad ändå så att jag får andas lite friskluft.

Så här ser det ut på våran våriga gata

Vad har ni för er? Är det vår där ni är?



Kommentarer
Postat av: Maud

Gissa om jag är orolig att vi inte skall komma iväg, jag håller alla tummar jag kan.

Hoppas vi ses på fredag

Kram

2010-04-19 @ 18:36:10
Postat av: Anonym

Det är en underbar vår här. Det är svalt i luften men solen värmer så skönt. Jag fic skrapa frost från bilrutorna i morse igen. Men lunchen kommer att intas stående ute mot väggen i solen idag igen.

Puss och kram min älskling!

//mamma

2010-04-20 @ 07:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0