Fullrulle

Ja det har varit lite fullt upp så jag har inte hunnit updatera... Men mormor och Maud tog bussen till Stansted idag så imorn tar de flyget hem till Sverige igen. De bara lämnade mig här alldeles ensam! Hahaha. Och tro det eller ej, men nu blåste det sand igen! Rakt i mormors ögon. Precis som det gjorde på mamma när hon och Phillip åkte hem. Ja det är ju märkligt...

Nu ska jag bara säga GRATTIS till pappa som fyllde 50 år igår! (Jag ringde faktiskt igår och grattade, så att ni inte tror att jag missade det.. :P ) Och grattis till farmor också som fyllde i söndags! Grattis grattis på er.

Nu är det läggdags för mig! Jag är helt ensam med barnen denna vecka för att föräldrarna är i Marocko och kommer hem på torsdag runt midnatt. Hittils har det gått bra, de är så snälla. Men jag ska kanske inte säga för mycket nu...hehe
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ett släktdrag med känsliga ögon! =D

Puss och kram

mamma

2010-04-28 @ 07:26:49
Postat av: Mirjam

mormor hade iofs en ursäkt i och med askan tänkte jag... :)

MICHELLE VI MÅÅÅÅÅÅSTE BO IHOP!!!! Lund Lund Lund Lund Lund Lund Lund Lund Lund Lund SNÄÄÄÄÄLLAAAA :)

jajajjaja (<--- skratt på spanska..)



hahaha peppar peppar ta i trä!!!

2010-04-28 @ 18:13:29
Postat av: mormor

Ja nu är jag hemma igen. Men den där sanden i ögonen var förskräkligt envist det satt i dagen efter åxå,även i jag kan jag känna den Den ger sig nog när du kommer hem den 10 juni För då är det solsken för hela slanten så då ska det inte blåsa sand på mamma och mig Ja visst Mirjam det är klart ni ska bo ihop när ni pluggar Men måste det bli Lun det är så svårt att förstå språket ,när man kommer ner och hjälsar på.Michelle glöm inte att skriva om et goda vinet på bloggen Jag kan känna hur irriterande det var att jag inte kännde hur fint det var.HA HA Många kramar till dig vännen min och till dig Mirjam

2010-04-29 @ 09:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0