Välkommen till min nya blogg!

Hej på er!
Nu efter studenten bestämde jag mig för att ta ett sabbatsår och bara göra något helt annat ett tag. Som alla vet så är det inte det lättaste att hitta jobb i dessa tider, finanskrisen och allt... Så därför tog jag det stora klivet och sökte jobb som au pair i England. Efter många om och men hittade jag tillslut en familj i Nottingham och där är jag nu. I hela nio månader stannar jag och jag hoppas att det kommer föra med sig en massa nya erfarenheter. Förhoppningsvis kommer jag växa som människa, lära mig att ta hand om mig själv, bli vuxen, träffa nya människor och vänner och mycket mer!

Ni som är intresserade att följa med mig på denna spännande resa, är hjärtligt välkomna att läsa min blogg
Jag är ingen skrivar-människa men jag gör så gott jag kan :D Syftet med bloggen är främst att hålla familj och vänner uppdaterade om hur det går här borta men vem som helst som är nyfiken på hur det är att ge sig iväg och arbeta i ett annat land är förståss välkommen att läsa.

Jag har ingen aning om vad som komma skall men jag är definitivt villig och redo att ta reda på det! Håll i er för nu börjar det...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej min älskling! Det ska bli spännande att läsa din blogg. Var rädd om dig! Puss och kram! Mamma

2009-09-09 @ 16:23:54
Postat av: Kathleen

Hej Michelle!

Tack för ett trevligt kalas! Synd att det inte blev nåt tältande i träsket, hehehe...

Vad roligt att kunna följa dina upptåg här. Jag kommer att besöka din blogg ofta.

Hoppas du har det bra. Såg du att jag skrivit om er i min blogg?

Kram Kathleen

2009-09-09 @ 17:50:02
URL: http://www.nettlavallens.se
Postat av: Kathleen

Jaha... du ser hur bra jag är på det här... lyckades skicka samma meddelande två gånger, hahaha...

Kram igen...

2009-09-09 @ 17:51:21
URL: http://www.nettlavallens.se
Postat av: Medved

Jag kommer vara en trogen läsare så uppdatera ofta ;)

2009-09-09 @ 22:29:49
Postat av: michelle

Hej! Tack själv för att du kom :) Ja det var synd, jag som hade packat stövlar och allt :P



Ja, jag läste din blogg och såg att du srev om oss.



Ha det så bra! Kram

2009-09-13 @ 02:09:51
URL: http://www.nettlavallens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0