Nyrenoverat

Voilá!! Jag har putsat lite på min bloggs design, gjort en makeover. Tack så mycket Sara för tipset =D Om ni har en blogg som ni vill sätta er egen prägel på så kan jag tipsa om denna sida:  http://www.designadinblogg.se/   Jätte bra! (Det var den sidan Sara tipsade om, men det kanske ni förstod...)

Hoppas att ni gillar lila :) Jag har kommit in i en lila period. Men jag kanske ändrar, vi får se.

Annars finns det väl inte så mycket vettigt jag har att säga för tillfället, som vanligt då... :P
Jag har ätit riktig engelsk "Fish'n chips". Det smakade bra. Panerad fisk med pommes frites och mosade gröna ärtor. För någon vecka sedan fick jag smaka en bit njure också! Det är bara Graham som tycker om det, ingen av de andra i familjen är speciellt förtjusta i det. Själv tyckte jag inte att det var så farligt. Den var tillagad i en väääldigt kryddstark grönsaksblandning så jag vet inte vad själva njuren smakade. Konsistensen är väldigt svår att beskriva, verkligen säregen. Först var det som kyckling men sen lite mer som snigel och på vissa ställen var det som sega hårda fettbitar :S Det var lite äckligt men nu har jag provat i alla fall.

För er som är intresserade av hur jag mår kan jag berätta att jag har väldigt ont i halsen och känner mig inte helt på topp. Men jag behövde inte gå och lämna Harry i skolan idag och jag behöver inte heller hämta upp honom i eftermiddag. Det negativa med detta; anledningen är att han är hemma idag. Magsjuk! Varför måste han vara magsjuk just nu när mitt immunförsvar är nedsatt?!! Bakterierna kan ju bara glatt hoppa in i mig eftersom mina tappra försvarare är i halsen och på andra ställen och kämpar febrilt för att förgöra bakterierna som gottar sig där! Jag kände att jag mådde lite illa när jag vaknade, och det var innan jag visste om att Harry var magsjuk så det var inte inbillning!

Äsch! Det är nog ingen fara. Han har kanske bara ätit något olämpligt... Japp, så är det nog!

Hoppas att ni är friska och krya!

"Om du tror att ingen bryr sig om du lever eller inte, försök med att hoppa över några amorteringar"
-Earl Wilson

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blev bra, nu har båda vi ögon, wohooo :) Hoppas inte att du blir sjuk, magsjuka är ju inte speciellt trevligt :( Haha, det är säkert bara efterverkningar av njuren som han lider av ;)

2009-10-21 @ 12:22:25
URL: http://saragardell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är verkligen snyggt!

Hoppas du kryar på dig snart och jag kan tänka mig att din mage protesterar mot "fettklumparna" i njuren. Det gör nästan min mage bara av att "höra" mig läsa om det.

Puuuuussssss!

/mamma

2009-10-21 @ 12:31:05
Postat av: Veronica

Hehe så skulle du rekommendera njure ;)

Usch med magsjuka, här var vi sjuka allihopa andra veckan jag var här men de försvann - skönt att vi bara var förkylda ;)

Vi får höras snart! Kram på dej

2009-10-21 @ 21:44:42
URL: http://verodell.blogg.se/
Postat av: mormor

Va fint att få ögonkontakt med dig när man läser din blogg.Det käns bra i hela kroppen när man tittar in i dina ögon ,Jätte fint ta inte bort detta,det är så bra.Hoppas du inte får maginfluensa det är det värsta jag vet hellre en förkylning.Du måste bli bra tills du ska ut och åka stumpan.Var nu rädd om dig.

Kram och puss mormor

2009-10-22 @ 15:07:52
Postat av: Anonym

krya på dig min vän by the way du har jätte fina ögon men jag förstår inte varför du inte tog bilden som hänger hos morfar och mormor du är förstås lite yngre där

kram micke

2009-10-22 @ 16:42:17
Postat av: Mirjam

HEJHEJ michelle jag har fixat datorn!!! jag har fixat datorn!! jag har fixat datorn!! etc etc etc

det känns bra:)

2009-10-23 @ 17:32:54
URL: http://mirjamtours.blogg.se/
Postat av: Kathleen

Hej!

Såååå fin din blogg har blivit! Håller med alla andra om att det är häftigt att få ögonkontakt med dig.

Stackars dig... hoppas du klarat dig från maginfluensa, men det är väl inte konstigt om du får det efter att ha ätit njure... jag höll på att svimma när jag läste det.

Krya på dig!!!

Kram

2009-10-24 @ 00:30:07
URL: http://www.nettlavallens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0