Happy birthday!

GRATTIS till moster Mimmi! =D Vi fyller år idag! Ja, jag sa VI och det stämmer faktiskt. Jag föddes på min kära mosters 25 års dag för 19 år sen, är det inte lite konstigt?! =D Det är därför vi är så lika och har samma humor...gu' bevars! =D Eller hur du Micke?


Hoppas att du får en toppen dag Marina! Själv har jag blivit sjuk efter helgens bravader i London och Woking... Men det är frost ute idag! Nästan snö, kan man ju säga :P Inte trodde jag att jag skulle få 'nästan' snö på min födelsedag i England! Haha =D

Jag ska ge er en ordentlig redovisning över min resa till London/Woking, men just nu tror jag att jag måste lägga mig ner ett tag!

Snart kommer del 1. Oroa er inte :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt älskling, att första delen kommer snart. Jag väntar... ;)

Och jag hoppas du får en bra födelsedag, sjukdom till trots.

Kan också berätta att du har mer "nästan-snö" än vad vi har här. I morse kom det visserligen några väldigt regntunga snödroppar, man får nog säga att det var mer blött än vitt. Men just nu skiner solen. =D

Puss och kram!

2009-12-01 @ 11:24:29
Postat av: medved

GRAATTIIS :D

2009-12-01 @ 15:28:53
Postat av: Mirjam

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!!!!

hoppas du mår bra,

för det gör ja'

snart ska vi mötas,

och av englandsregn vi ned skall blötas.



här är det också fuktigt värre,

man undrar ju om han har kul däruppe vår Herre.

det får bli med sista rad,

........................



haha!!



Puss och Kram!



2009-12-02 @ 23:29:09
URL: http://mirjamtours.blogg.se/
Postat av: m och m

hej michelle.Tack för hälsningen först nu har jag haft tid att titta på din blogg.och micke håller med vi är ju lika gubevars.Snart har jag jullov,det skall bli skönt och jag tycker att du skall komma hem till jul för att jag längtar efter dig.ta hand om dig goa unge så hörs vi och syns.

2009-12-08 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0