Grattis

Sara!!! =D Min kära vän Sara fyller år idag, bara 10 dagar efter min födelsedag. Hade inte vi en 1-klubb? Eftersom jag är född den 1:a och Sara den 11, bara ettor! =D Vi är "the one and only"
Hoppas att du har haft en bra födelsadag Sara! :)

Och grattis Phillip i efterskott som fyllde den 8:e. Jag har grattat honom men inte här på bloggen. Rasmus fyllde igår så han får också bli grattad här. Många decemberbarn!

Är det någon mer som ska grattas? Hmm, nej jag tror att jag fått med alla för tillfället. Japp! Grattis till alla som fyller snart eller som nyligen har fyllt!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

gratta mig också!!!! :)

2009-12-12 @ 22:55:59
URL: http://mirjamtours.blogg.se/
Postat av: petter

jag då Grattis du med snuttan!!!!

2009-12-14 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0