Grattis mamma

Grattis mamsen på födelsedagen! =D Hoppas att du får en bra dag! Puss o kram

Sen vill jag passa på och tacka alla som gratulerade mig på min födelsedag! Tack mamma och Phillip för paketet och pappa, Minna och farmor för blommorna. Tack mamma, pappa, mormor och Mimmi för att ni ringde.
Skönt att jag inte är bortglömd trots att jag är så långt hemifrån.
Det var inte den bästa födelsedagen får jag väl säga. Jag hade feber och ont i kroppen och ville inget annat än sova! Men jag blev lite gladare när jag fick några telefonsamtal och grattismeddelanden :) Familjen jag bor hos firade mig lite också. De hade köpt ett elektroniskt sudoku och en ram. Det var tänkt att vi skulle ut och käka på kvällen men eftersom jag inte kunde hålla mig upprätt en längre stund struntade vi i det... Och nu är jag helt plötsligt 19 år. Jag mår i alla fall bättre nu.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min älskling!

Nu ser du hur många vi är som saknar dig!

Älskar dig!

/mamma

2009-12-07 @ 12:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0